تنهایم تنها و غمگین
تنهایم تنها و غمگین


صلیقه نسرینم خوشگله

امروز صبح کل خونه خواب یکی داره زنگ درو میزنه اومدم بیرون میبینم یکی از رفیقام پشت در وایساده ازش زیاد خوشم نمیاد منم قشنگ دو سه تا فحش خوشگل بهش دادم. یقه منو گرفته میگه تو گه میخوری به نسرین اس میدی. اول جا خوردم اخه تاحالا نشده بود بیاد یقمو بگیره خب بالاخره هر ننه قمری که نمیتونه بیاد یقمو بگیره و به من زور بگه. بعد کم کم خندم گرفت باورم نمیشد نسرین راضی بشه بیاد با این دیوونه دوست شه خداوکیلی ستمه. بعد که دیدم داره جدی میگه خیلیم جدیه خنده از ذهنم رفت. واقعا نمیدونم نسرین به چه امید منو ول کرد که با این رفیق بشه. الان تو دلتون میگید اینو داره از خودش تعریف میکنه. ولی خداوکیلی فرق بین من و اون زمین تا آسمونه. یعنی یه دیوونه به تمام معنامنو ول میکنه به اون رفیق میشه بخدا دارم میگم. قد 160 به زور میرسه. کوتول که هست قیافش بد نیست ولی خوشگلم نیس. سیاه هم هست. بخدا هرجور حساب کنیم من ازون سرترم الا یه چیز اون زیاد قرطی بازی بلده من ازین کارا خوشم نمیاد. موهاش فشنه و ازین شلوار پاره پوره هام میپوشه من خوشم نمیاد.

خیلی برام جالب بود کلی دلم شاد شد حالا میتونم راحت تر فراموشش کنم چون واقعا لیاقتش همین کوتول زشته. واقعا نمیدونم چرا همچین کاری کرده.

اگه کسی میتونه بگه چرا منو به خاطر اون ول کرد ممنون میشم. بخدا من قیافم، قدم، هوشم همه چیم بهتره از اون. فقط اون قرطی بازی زیاد بلده.



نظرات شما عزیزان:

Amireza
ساعت22:30---24 فروردين 1391
dadash in dokhtar aslan arzesh nadare kealan be khateresh narahaT bashi...
پاسخ:خیلی بهش فکر کردم ولی فراموشش نمی تونم بکنم


geladi
ساعت14:20---19 فروردين 1391
علف به دهن بزی باید شیرین بیاد . این دخترا همشون بچه هستا هیچ وقت بزرگ نمیشن.زن هر کاریش کنی بازم کجه

MTB
ساعت9:21---5 فروردين 1391
ازاينكه به وبم سرزدي ممنونم اين يه بيت شعريادت باشه /خواهي كه جهان در كف اقبال تو باشد خواهان كسي باش كه خواهان تو باشد
پاسخ:حتما یادم میمونه مرسی.


adamak
ساعت22:00---4 فروردين 1391
حالا که نسرین به خاطر قیافه اون دوست شما باهاش دوسته.عشق به نظر من واسش وقتی معنی پیدا میکنه که خودش بخواد...
پاسخ:اخه اگه قیافه بود بخدا من خوشگل ترم از خودم تعریف نمیکنم دارم قسم میخورم.


MTB
ساعت21:56---4 فروردين 1391
س/بهت يه چيز ميگم قبول كن لياقتش ديدرفت انتخاب كرد/به وبم سربزن حالت عوض ميكنه جواب سوالت ميگيري پيام هم بزار

adamak
ساعت21:38---4 فروردين 1391
من نظرمو میگم ولی مطمئن نیستم.

میدونی نسرین حتما زیر 18 سال سنشه نه؟(شاید هم نباشه)

فکر میکنم که شما تیپتون یه جورایی نرماله ولی اون (نسرین) دلش میخواد طرفش آخر تریپ باشه و به نظر من نسرین یه جورایی مشکل داره (البته ببخشید) یه جورایی میخواد وقتی با اون راه میره بقیه بگن:ایول عجب تیپی داره دوستش.

البته چون دخترم میدونم دخترا میخوان جلو دوستاشون کلاس بیان،شاید یک دلیلش این باشه.شاید...

شما هم فکر نکنین ، وگرنه بعدا حسرت می خورین.بی خیال...
پاسخ:شاید شاید ولی قیافه همش نیست عشق ای خدا چرا همه اینجوری فکر میکنن ولی بازم ممنون. دمه همتون گرم دلگرمم میکنید.


adamak
ساعت21:30---4 فروردين 1391
صلیقه========سلیقه


farshid
ساعت20:47---4 فروردين 1391
سلام داش سجاد خیلی از این بابت متاسفم



بعضی از دخترا اینتور هستند برا منم اینوری بود نگران نباش بالا سرت خدایی هست.با این همه علاقه چرا جدایی پس
پاسخ:خیلی ممنون که همدردی میکنید. بدبختی اینه که عشق ما یه طرفست.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 4 فروردين 1391برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید. این وبلاگ رو فقط به عشقه نسرینم ساختم که بخونه و بدونه دوسش دارم. خوب امروز دیگه نسرین تموم شد. نسرین پر. مطالب قبلیرم پاک نمیکنم که بدونید چقدر دوسش داشتم ولی حالا دروغه بگم ازش بدم میاد چون هنوز دوسش دارم ولی...

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

تنهاترین تنها

 

تير 1391
فروردين 1391
اسفند 1390

 

هیییییییی روزگار
داستان عاشقانه خیلی زیبا
این مطلبم برا این دوستمون که میگه بی معرفت
صلیقه نسرینم خوشگله
هه دنیارو ببین
ای خدا
داستان زیبا
ناراحت نشید
فرصت
دنیای عجیب
لیاقت نداری
قانون عشق همینه
بهار
یه سال بیخود دیگه
دیروز یکی یه حرفی زد
محکومیت عشق

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ashegane و آدرس nasrinjoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





emo kiss
بروز ترین وبلاگ دانلود فیلم
emo1
anty girl
emo
دل نوشته های یک پسر تنها..
2
پرشین7(باشارژرایگان)
خنده بازار
دلتنگی های یه دختر 15 ساله
سکوت من
pesare tanha
هیس!خوشبختی بیدار میشود
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 28563
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->